Servis a Reklamace

Reklamační podmínky

Pro co nejrychlejší vyřízení Vašeho reklamačního požadavku vyplňte prosím, reklamační formulář a zašlete jej spolu s případnými přílohami na adresu oskom@oskom.cz.

Po zadání informací do našeho systému Vás oslovíme s pokyny, kam reklamovaný produkt zaslat, případně s jinými instrukcemi.

Po technické analýze závady, která probíhá většinou přímo ve výrobním závodě, obdržíte protokol s informacemi o rozsahu poškození a návrhem dalšího postupu.

Servisní podmínky

Pozáruční servis zajišťujeme dle požadavků zákazníka buď v naší kanceláři, případně přímo u zákazníka. Tyto služby nabízíme za úhradu se sazbami:

  • hodina práce technika 1200,- Kč bez DPH
  • kilometr na cestě 15,- Kč bez DPH
  • zaslání zboží dle skutečných nákladů

 

Oskom > Servis a Reklamace